Great Sea Skyloft Hyrule Field



HUOM! Sivusto sisältää paljon merkitsemättömiä spoilereita! Pelien esittelysivut ja arvostelut ovat kuitenkin kohtuullisen spoiler-vapaita.


Zelda.arkku.net 2006-2012

Ylläpito

Phantom Hourglassista ensimmäinen nettimoninpeliä tukeva Zelda

14.03.2007 17:21 / Kirjoittanut: Noseblunt /

Majora’s Maskista lähtien Zeldojen ohjaajana toiminut Eiji Aonuma on kertonut GameInformerin haastattelussa Phantom Hourglassin sisältävän nettipelin. Nettipelistä löytynee ainakin Game Developer’s Conferencessakin demottu kaksinpelimoodi, mutta tarkempia tietoja nettituen monipuolisuudesta ei vielä tiedetä. Kuitenkin pelistä tulee yksinpelipainotteinen, eikä nettipeli ole kuin lisä.

Samassa haastattelussa Aonuma kertoi pelin olevan todella laaja ja sisältävän useita saaria, joilla jokaisella on oma tarinansa. Pelissä tullaan näkemään myös luolastoja, joissa vieraillaan useampaan otteeseen.




Kommentit

  1. Tuosta useaan otteeseen vierailemisesta sen verran, että se saattaa olla käännösvirhe tai muuta sellaista, tällaista on ainakin spekuloitu. Mutta saattaa todella olla, että joissakin luolastoissa todella vieraillaan useampaan kertaan, mitenköhän tämä oltaisiin toteutettu siten, että mielenkiinto säilyy?

    — 2omas · 14.03.2007 22:29 · #

  2. Mahdollisesti sillälailla, että luolastoihin on piiloitettu ylimääräisiä kerroksia tai huoneita, jonne pääsee vain myöhemmin saaduilla kyvyillä tai esineillä. Tai vaikkapa vihollinen, joka estää jonnekkin pääsyn, ja jota ei voi voittaa alussa. Tällaista olisin Tp:henkin toivonut. Esimerkiksi ensimmäiseen luolastoon spinnerin raiteita, jotka avaavat tien uuteen alueeseen. Vaikkapa raunioituneeseen Temple of Timeen ja Lost Woodsiin.

    Fighting Dreamer · 15.03.2007 15:10 · #

  3. Pitihän sen PH:n joskus sisältää Master Dungeon, jossa käydään useaan otteeseen ja jossa avataan uusia reittejä seikkailun edetessä, kun saa uusia esineitä.

    Noseblunt · 15.03.2007 15:38 · #

Kommentoi


  



Viesti täytyy esikatsella ennen lähettämistä.